Mohamad Zulfikri
hari ini hari yang agak malang untuk aku...
huh!..
bermula dengan pagi...
pergi bank..ingat boleh sattle...tak boleh jugak..hampeh tul...
balik terus p kerja...mahu elak jalan utama..sekali jalan kampung pun jem...Arrghhhh....20 min aku sangkut...
kerja cam biasa la bz memanjang...
pukul 12.30 malam ...aku punch card nak balik...perhhh..tayar keta plak pancit..aduh...
nasib baik ada kawan...dia nak tolong hantar...dia mintak aku tolong start kereta dia..
aku pun start la keta..pastu aku tutup pintu keta...secara automatik plak keta dia lock...
aahhhrrhhhh tidakk!!!!..dah la keta dah pasang security..tak boleh cucuk kat tingkap pintu tu...aduss...
nasib baik ada despetch baru balik..boleh la dia p balik rumah sekejap amik kunci...tu pun jauh jgak rumah dia..
(mesti dia marah gile kat aku ("_)..)...last2 dia malas hantar aku...banyak keja nak buat...dia mintak despetch tu hantar..tapi despetch tu nak kena hantar barang dulu...terpaksa la aku menunggu kat sini dengan mengantuk...apa boleh buat...kalu siang aku hentam je keta pancit tu p kedai..masalahnya sekarang pukul 3.00 pagi..huh!!..nasib badan.. ("_) dah la esok keja kul 9.00 ni...datang lewat la jaabnya....

moral : tah...banyakkan bersabar...ada hikmah tu...banyakkan beristifar...
           dudk termenung jap...maybe sudah lama aku lupa mengadap ALLAH..("_)
0 Responses

Catat Ulasan